" But if you never try you'll never know. "

Hejsan!
 
Nej, jag tyckte inte alls synd om mig själv i förra inlägget. Hahah, man ska aldrig lyssna på Coldplay's fix you och One Republic's apologize om man är ledsen, speciellt inte om man blandar in lite kärlek i den mixen också. Resultatet blir tårar. Men nu är det bättre igen. Jag pratade med Sofia och fick en mer vuxen syn på det hela och sen har jag helt enkelt börjat (sakta men säkert) gått vidare. Jag ska se det ljusa i det hela och jag ska vara glad över det vi hade och att saker blev som dom blev innan det tog slut.Plus att slutet är ju faktiskt ganska sött.
 
Denna dag blev inte riktigt som jag tänkte mig. Men som tur är har man ju Ewa och Sonja som tycker om att hänga i hamnen, så jag hängde med dom ett tag och pratade om allt och absolut ingenting. Stekte i solen, åt glass och bara njöt av ledigheten. Nu blir det grillat till middag och ikväll ska jag va med Hanna och Linn, sen vet man aldrig om en liten Julia också kanske hänger med. Hoppas.
 
Jag, syrran och Lilly alldeles nyss. Snygg blid i webcamen, hahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0