" You're a picture - just an image caught in time "

Hello!

1. Jag är brunett igen. (eller ska vara, är mer väldigt mörkröd med bruna och svarta slingor) 2. Jag har knappt ork att sitta här och trycka på tangenterna. Men jag behöver blogga och kolla upp massa skolsaker. 3. Jag förstår inte vad livet vill mig just nu. Alla ni som tror att jag blivit all down and dark, tänk igen. Det är på ett bra sett. Det händer bra saker. Men jag förstår inte hur jag ska göra med dom, eller vad meningen med dom är. Men dom får mig att le som fan!



Sorry för den fruktansvärt fula bilden. Ska fixa fram en bättre. Men anyway, jag kan faktiskt inte bestämma mig om jag är nöjd eller inte.. Vet inte om det är för att jag haft rött hår så länge och är ovan, eller för att jag inte trivs med det. Only time can tell. Dock älskar jag min nya frisyr.


Kommentarer
Postat av: sofia

Skit snygg!! :)

2012-02-01 @ 20:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0