Världens Bästa Rebecca

Jag ska berätta något som tynger mitt hjärta. Idag gick Rebecca - www.rebeccasoderqvist.blogg.se - sin sista dag i min klass. Jag har vetat det länge, men det kändes hemskt när jag gick ifrån hennes lägenhet nyss. Det kändes verkligt. Vi har haft en sån underbar dag och kväll. Det känns bra att sista dagen var jättebra, men sorligt att man har sånna bra dagar och sen blir det inga fler på ett bra tag. Ribi, som jag sagt fleeeera gånger, du kommer inte bli av med mig. Vi ska ha många fler minnen med mig. Haha. Jag blir nästan tårögd. Nu har jag skrivit om det här på många ställen. Facebook, twitter, här. Du börjar nog bli väldigt less på att höra dessa ord, men jag säger dom igen: Jag kommer att sakna dig mer än du förstår!



 







 

Lots of love to you girl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0