I just want to see you smile like that at me agian

Hello!

Igår mådde jag riktigt illa för att jag var så överdrivet fjantigt glad. Idag mår jag riktigt illa för att jag är nervös över något jag inte har en aning om vad det är! Det ilar från tårna och igenom hela kroppen. Men jag har inget att vara nervös över. Help me!



Inte relaterat till mitt illa mående eller rubriken. Men den är tjejen är verkligen ett lyckopiller. Hur sur jag än är kan jag inte hjälpa att le när man ser Lilly komma stutsande och skrikande av lycka när jag kliver innanför broderns dörr. Hur hon slänger sig i armarna på mig och tar ut tutten för att pussa mig. Jag får lite ont i hjärtat. Jag tror att ni med små syskon, kusiner eller kanske ett brorsbarn förstår min känlsa.  Lilly Vanilly, jag älskar dig mer än jag trodde var möjligt.


Kommentarer
Postat av: sofia

Hej tessan! Ja snor den här bilden för den va så himla fin.. :) hoppas de är ok! :)

2012-01-23 @ 18:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0