" I took one steep forward and two steps back "

Hello!

Internetet på norra Alnö är segare än någonsin! Därav kan inläggen bli aningen färre tils dom har löst det problemet.

Imorgon ska jag tillbaka till skolan, och det ska bli ganska skönt. Jag trodde aldrig att jag skulle säga den meningen. Men jag varit sjuk nu sen i torsdags och jag har haft så lite ork att jag blivit anfådd av att plocka ur diskmaskinen. Så imorgon får bli ett test och se om jag orkar. Jag har verkligen saknat att vara med kompisar, se alla underbara leenden, skratta. Dock är det ju en nackdel att jag är mer efter än någonsin i skolan...

Nu måste iallafall jag sova så jag har några få krafter att gå med till skolan imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0