" You're really testing my patience again, And I'd rather get punched in the face "

Hej!
 
22 december. Som ni fattade i mitt förra inlägg går det inte så bra för mig just nu. Fuck off!!!!!!! SO.NOT.OKEY! Jag behövde verkligen inte det här nu och det blev verkligen inte den start på lovet som jag ville ha. Men nu är det så att jag inte kan göra någonting åt det som har hänt mer än att göra det bästa av det.Vilket jag ska göra nu, det här får inte förstöra min jul. Julen är det bästa jag vet, och antagligen det enda som håller mig vid bra humör just nu. Den och mina underbaraste underbara vänner och familj.
 
Men det tänkte jag visa två bilder på mig och min daddi. Det har alltid varit vi två. Vi två mot resten av släkten. Min tvilling, vi är så sjukt lika varandra och man ser oss bredvid varandra. Vi har ett speciellt liten överenskomelse vi. Och han är bara allt för söt nu när han är rädd att jag ska bli sårad, mrn han ska fortfarande va lite stenhård pappa. 
 
Me and pappi för några år sen.
 
Me and pappi alldeles nyss vid vår mysiga julfrukost. Inte ens min lilla pappa kan vara seriös på bild, haha. Sen ser ni lilla hjärtlampan ovanför oss, hahahaha jag dör vad kul!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0