" When I leave this world, I'll leave no regrets. Leave something to remember, so they won't forget "

Hejsan!
 

Efter en långdag med smink, hårstyling, 3 timmar i en buss och massor mer nya erfarenheter ha jag nu fått JULLOV!!!!!!!!!!! Kan inte förstå min egen lycka ens. Det är roligt att tänka tillbaka på hur mitt liv dåg ut för ett årsen och hur julavslutningsdagen var då. Allt har förändrats, haha. Åh, ska så njuta av det här lovet, och tre dagar kvar till jul. Jag kan äntligen andas igen. I helgen blir det att peppa inför, baka och julmusik. Men först ikväll ska det bli mys!
 
Nu ska jag visa en video som Nellie visat för mig. ALLA som inte sett MÅSTE kolla! CHILLS.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0