School project: Lucia i Folktron (part II)

Min underbart söta kompis Karin hade lätt snyggaste sminkningen igår! Dör vad cool den är!
 
Sexbomben Lina med sina sjukligt snygga ögon!

Ja, vi tycker om att ta bilder på oss själva. Men jag måste säga att det blev ovanligt många seriösa igår. Det är svårt för fyra tjejer, en kamera och ett rum fullt av speglar att inte sluta på det här viset, haha. 
 
Nu till min egen sminkning:
 
Min ögonskugga ska likna en fjäder, men jag vet inte om det framkommer så mycket som jag vill. Men det blev faktiskt lite som jag tänkt mig. Sen de blå läpparna eftersom att Lussi kom fram på natten och himlen är mörkblå. Vill ni ha hela beskrinvingen kan ni läsa i inlägget innan där jag skrev om vår skoluppgift. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0