" Let the sky fall. When it crumbles we will stand tall, face it all together "

Hejsan!
 

Igår var jag men världens bästigaste Sonja. Vi gick på bio och såg Skyfallfront row + salong åtta = pain. Vilket verkligen inte är min typ av film och jag har aldrig sett en bond-film förut, men den var faktiskt chockerande bra. I liked it very much! Inte alls som jag trodde att den skulle vara, hanligen var mycket bättre. Och inte så mycket töntigt ameriskanskt bond-action, även om det fanns där. Kunde inte alltid hållla mig för skratt då bond-låten kom upp vid varje fight. Javier Bardem gjorde ett grymt bra jobb att spela äckligt mentaltstörd skurk med allvarliga humör svängningar. Uscha *chills* , kommer ha mardömmar om den mannen! Sen måste jag ju säga att Daniel Craig är ju ganska hunk för sin ålder, hehe. Förtexten var typ läskigt snyggt gjort, lite långt, men jag tappade typ hakan.
 
Sen blev det sleep over hos Sonja och där gjorde vi det vi gör bästa, snacka om allt och ingenting. Men nu måste jag göra mig klar innan jag ska hjälpa mammi och pappi med renoveringen.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0