" It's time that we make up our minds, it's time that we give it a try "

Hejsan!
 
1 december. Äntligen är det december, julmusiken är på full volym, snön dansar så vackert ner från himlen och jag är sjuk haha. Min dator är fortfarade sönder och den lär ju vara det ett tag till så en uppdatering med nya bilder kommer tyvärr inte komma på ett tag..  
 
Nu tänkte jag visa några fruktansvärt fula bilder på en sminkning och håruppsättning jag hade förra helgen. Det blev bara några smabba bilder, därav är dom svinfula och jag kan inte redigera dom heller på min dator är sönder så nu är det bara att stå ut haha.
 
 
Smink och hår by me, myshelf and I.
 
Nu ska jag kolla klart på Sex and the City, måste fan vara det bästa som finns. Så jävla klockrent! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0