" I know I may lose my faith sometimes, But your faith in me, gets me through "

Hello!
 
2 December och första advent! Den här dagen har varit fylld av teknik, datoren och installationer. Nu har jag bytt dator så nu har jag en fungernade igen och skit vad bra den är. Märkte inte förrän nu hur dålig min förra dator var. Men nu har jag dock lämnat in min kamera istället tyvärr... Ingen kamera över jul suger ju så jävla hårt men det finns ju inget man kan göra åt det, den stackarn började bli lite sliten. 
 
Men nu ska jag vara social med min kära familj så här på första advent. Frukt, hallon/lakrits glögg och allt för sverige! 
 
Jag och Hanna för typ flera år sedan, PUSS!
 
Jag har inte riktigt hunnit fått till några julbilder än på allt vårt fina julpynt, men det kommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0