" But if you'll really hold me tight, all the way home I'll be warm "

Hejsan!
 

6 december.
Hur ska man hinna få julstämmningen om skolan typ tar upp varje sekund av mitt liv? Och jag har väldigt lite läkor om man jämför med mina vänner.. Uscha, jag tycker så synd om dom. Idag har jag iallafall haft en jättemysig fika med Sonjis på vår gamla skola som dom nu gjort till ett café. Super mysigt var det, den tösen saknar jag allt för mycket! Sen har jag suttit här framför datorn och skrivit, skrivit, skrivit, kollat efet en klänning på nelly.com tilljulafton, skrivit och skrivit på min raggar-uppsats. De må vara sjukligt intressant med man blir ju lite trött.. 
 
Chock-varning:
 
Hahahahhaha, jag dör lite av pinsamhet när jag kollar på det här fotot. Jag och Soja för vad som känns som 1 miljon år sen. Oh my god... 
 
Hur underbart är det inte med alla snö? Love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0