Två magiska dagar, två oförglömliga vänner.

Hey!
 
Ironiskt nog har jag de två senaste dagarna varit med två av mina long lost bf's, Jossan och Julia. Två underbara personer jag verkligen inte fattar vad som kommit emellan oss. Jag är verkligen jätteglad att jag och Jossi fortfarande har kontakt, dock inte lika ofta som förr, men att vi fortfarande är med vara med jämna mellanrum. Men den söta lilla tjejen kommer alltid att vara en av de personer jag litar allra mest på. Sen hoppar jag verkligen att vi håller kontakten lite bättre denna gång, Julia. Vill verkligen inte tappa kontakten igen har saknat dig nå sjukt!
 
Började med att jag och Jossis hade en myskväll i min stuga, men sleep-over och en massa prat, tända ljus och man får inte glömma alla chips. Den grymma när man känner att den andra personen verkligen fattar vilken känsla man paratar om. Så jävla grymt. Jag är vekligen tacksam för den där kvällen, tusen tack!  
 
Sen for jag till Julia och spenderade hela dagen med henne, det var verkligen så efterlängtat och shit vad jag har skrattat! Kinderna krampar. Men det är värt det. Det är underbart att prata om alla gamla minnen, vi har ju typ hur många som helst, och bara känna hur bra vi funkar tillsammans. Jag är verkligen glad att vi gjorde det här, kan inte förstå att vi lät det gå ett helt år. Att bara sitta och prata på ett tak i kvällssolen med dig, det var sjukligt underbart. Det här måste vi verkligen göra om, nästa vecka. Köng. Har saknat allt det här.
 
Så mycket kärlek till er två!
 
Jag och Julia för hundra år sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0