" There's a log on the fire and it burns like me for you "

Hejsan!
 
Nu är vi iinne på sista sommarlovsveckan. 4 dagar kvar till skolan börjar. USCHA! Vi börjar på en fredag, jag fattar inte meningen med att börja på ed fredag? Men sånt är livet. Jag slipper ju börja idag. Jag har sån fruktansvärd ångest inför skolan iår. Vill verkligen inte börja!!
 
Anyway, nu ska jag dra iväg med sonja och fixa massa saker på stan. Skolsaker, körskolan och grejes. Sen blir det sommaren antagligen sista myskväll med girlsen ikväll. Ååh. Vill inte att det ska vara sommarens sista. Men nu måste jag göra mig klar. See u later!
 
Aw. Minnen från sommaren. Gatufesten 2012.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0