" Misty morning comes again and I can't help but wish I could see your face "

Hejsan!
 
Min inspiration till allt försvann när skolan började. Jag vill verkligen inte. Men som tur det är har jag underbara vänner som får mig att tänka på annat och får mig att le. Igår var jag med några av girlsen och pratade om skolan och all skit runt den, sen bytte vi till mer intressanta saker som livet, rymden, spöken och det övernaturliga. Riktigt mysigt och fy fan vad rädd vi blev när det var någon som busringde på dörren, eller vi hoppas iallfall att det var det haha. Nu ska jag snart på bio och se magic mike igen. Wihoooo! Köng.
 
Just det. JAg är en sån där som inte nätshoppar. Men jag hade hört om Nelly.com's fantastiska rea så jag var tvungen att gå in och kolla, och jag mamma oc sandra shoppa faktiskt lite grejer. Jag köpte en till fest klänning, jag som redan har seriöst 25 för många. Men kunde inte hålla mig ifrån den här:
 
Nelly.com  - 110kr.
 
 
IDAG FYLLER ÄVEN VÄRLDENS BÄSTIGASTE SONJA 17 ÅR!
Ett stort jävla grattis till henne! Hipp hipp hurra hurra hurra hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0