" Heaven is a place on earth with you "

Tja!
 
Många av mina kompisar började skolan idag och imorgon börjar min kära vän Julia ettan på gymnasiet. Stort lycka till till henne. Imorgon ska jag stå modell åt Jossan, det känns riktigt kul. Cowboy style ska vi köra på, oh, grymt! Idag har jag haft den chilligaste dagen ever med Kim. Vi kollade på film, Sanctum (gryyyyymt bra), och sen spenderade vi redsetnav tiden pratandes i soffan. Underbart att bara ligga och prata med en av sina bästa kompisar. Att prata om allt och ingenting, det förflutna, nutiden och framtiden. Skratta, minnas och drömma. Precis vad jag behövde nu innan skoaln. Vi gjorde planer om tvåan och jag känner mig nu lite mer redo.
 
Jag och Kimman i sommras när vi åkte till Stockholm
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0