Happy Birthday!

Hejsan!
 
Idag fyller Sofia 27 år. Det är Sofia's dag idag. Hennes dag att bestämma. Dagen då uppmärksamheten ska va på henne. För er som inte vet är Sofia min brors sambo, flickvän eller vad man nu tycker om att säga. Jag må bara ha känt henne i, shit vad blir det, 4½ - 5år. Men hon var redan från början en självklar del av familjen. Haha, kan inte fatta att det bara var 5 år sen. Känns som att jag känt henne for like forever. Jag får ett leende på läpparna när jag tänker på allt vi varit med om underr den här tiden. Så himla roligt. Hon är inte bara en underbart snäll och rolig person, hon är även den jag brukar gå till om jag behöver svar på mina frågor, både stora och små, ytliga och djupa, är hon väldigt duktig på att hitta svaren. Sofia, jag hoppas nu att du tar vara på dagen och styr och ställer med oss, haha. Today you're the boss!
 
 
Ett fyfaldigt leve till Sofia som fyller 27 år idag! Hon leve hipp hipp hurra hurra hurra HURRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0