" And its gonna be exactly like in a movie, when we fall in love for the first time "

Hello!
 
I måndags drog Kajsa till Santorini, igår drog Linn till Mallorca och imorgon drar Pie till Frankrike. Jag avunsjuk? Det kan ni ge er på att jag är! Anyway, själv ska man jobba här hemma på min kära gård idag, och resten av veckan typ. Haha. Men nu måste jag nog ta och äta upp min frukost och börja med allt jag ska hinna med innan sommaren tar slut. See u all later!
 
 
Kajsa, jag och Linn när vi såg SWATH, som ps. kanske är en av de snyggaste filmerna som finns.
  

Kommentarer
Postat av: Jennilie

Oj vad längesen det var jag var här inne.
Sv: Jo jag minns när du klippte dig så där kort. Och att färga håret är ju riktigt roligt! Jag funderar på att tona mitt hår snart, får se hur jag gör :)

2012-08-08 @ 21:45:47
URL: http://dayswithjen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0