" A beating love within my heart "

Hejsan!

Idag mår jag väldigt bra, igår mådde jag jättebra, jag känner mig lycklig just nu. Det är lov och livet är pretty sweet. 12 timmar med Sonja Toomingas och jag är som en ny människa. Igår var en såndär dag som innehöll det där lilla extra, när allt känns nästan lite magiskt. Spontana dagar is the shit. Sonja och jag förstår varandra läskigt bra, jag blir seriöst freaked out, känns ibland som att vi delar på en hjärna. Vi pratade ut om våra problem, drömmar, självklart killar och framtida planer. Vi har insett att man inte är så ensam som man känner sig ibland, utan attt det finns fler i världen som har samma problem och tankar. Man ska se det ljusa i livet och njuta av det man har istället för att försöka ändra på alla små fel. Tack Sonja!

Idag ska jag bara ta det lungt och må bra. Jag var nyss ute och bussade med Willy, vårt flasklamm, vi var ute och gick på gården och myste i solskenet.
Me and little Willy.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan! Jag hoppas att allt är bra med dig. Jag har ganska nyss börjat blogga och skulle vilja veta lite hur min blogg kan bli bättre,och vad som är bra med den. jag hoppas även att vi kan följa varandra på bloglovin, säg till om du skulle vilja det :)



Kram / http://vendelagranberg.spotlife.se



2012-04-07 @ 12:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0