" From my heart, I love you "

Hey!

Igår hade jag en rolig kväll med Kim och Oscar. Vi såg the Avengers på bio och fan vilken bra film! Det är inte min typ av film men i liked it. Hulken är helt enkelt bäst.

Jag tycker verkligen om mina syskon, Nicklas och Sandra. Dom får mig alltid att skratta. Dom må reta mig tills jag grinar. Men dom finns alltid kvar. Jag har kommit närmare dom på sista tiden och spenderar allt mer tid med dom och det är riktigt roligt. Love them. Vi har blivit som en liten grupp, där Sofia och Lilly självklart också ingår. Dessa undebara personer har gjort många saker lättare för mig på sista tiden.


Jag, Sofia, Nicklas och Sandra i New York.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0