Girl Power!

Hey!

Two words. Girl power. Det är så man beskriver denna dag. Jag, syrran min och Sofia har tibringat hela dagen tillsammans. Frukost på IKEA, shopping på Birsta, hästaffärer, våfflor med glass, hårklippning och ögonbrynsfärgning, fika och ett skönt avslut på bion. Eller ja, sen åkte jag till simon för att vara med lite vänner. Men ja, vi såg iallafall the Lucky one och det är inte dirket den bästa film jag sett... Smörig är ordet för den filmen. Jag tänkte i första halvan av filmen att Zac Efron hade mognat till sig, men sen kom meningen som förstörde hela filmen. Oh my. Jag åkte som sagt till Simon sen och var där ett litet tag, sen skulle folket dra vidare så då började jag och hanni gå mot wii för att möta upp vår skjuts. Och nu sitter jag här pigg och glad och funderar på vad jag ska hitta på nu. För pigg för att sova, det lär ju bli att jag somnar till en film.

Idag har varit en bra dag.


Hanni, remeber i will love you forever, what ever happends. We will work it out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0