" I can see the way, I see the way you look at me "

Hejsan!

Jag har många gånger skrivit här på bloggen att jag är en konstnärlig person, vilket jag är. Jag har mycket lättare för praktiska saker än teoretiska. Jag tycker om att använda min fantasi och skapa saker. Jag skulle inte överleva utan att få rita, det är ett sätt att få ut mina känslor på. Vilket syns tydligt i mina skrivblock på skolan:





Made by me. På tråkiga lektioner i skolan.

Hahaha, bildkvalitén är verkligen sämst. Men här ser ni två exempel på vad jag gör när läraren har pratat förlänge. Det är bara två kluddteckningar för att jag har haft tråkigt. Min stil att rita ser inte alltid så ljus och glad ut, men det betyder inte att jag inte är det när jag ritar dom. Jag älskar bara den stilen så himla mycket och blir inspirerad av den, så då blir det att mina "teckningar", om man kan kalla dessa kluddar det, också blir i den stilen.


Kommentarer
Postat av: linda - drawings, clothes, pictures

åh gillar den första!!! älskar burton :)

2012-05-07 @ 00:16:57
URL: http://lindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0