Stars & Stripes

Hey!

Nu är jag hemma igen efter en rolig och behövlig, dock inte så utvilande, trip till Stockholm. Idag innan vi drog hem mot Sundvall stannade vi till i Uppsala. Jag är lite smått kär i den staden, har alltod varit. Vi gick på stan och åt typ världens godaste kina mat. Måste även säga att jag älskar New Yorker. Jag kan inte gå in den affären och inte köpa något. Jag kunde inte låta bli att köpa dessa byxor:





Som alla vet är jag ju besatt av USA och allt som hör där till. Jag absolut älskar deras flagga och dess färger. så det var en självklarhet att dom här byxorna skulle med hem. Jag älskar verkligen dom! Jag kan även säga att det är fler saker som fick hänga med hem som är america inspirerade, dock inge mer kläder. U will see later.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0