Happy Birthday,



Kimman, vissa personer gör helt enkelt livet lite roligare och du är en av dom. Jag må bara ha känt dig i, vad blir det, fyra år(?), men jag har aldrig haft roligare. Jag börjar skratta hög för mig själv nu när jag sitter och tänker på alla minnen, haha. Obeskrivliga. Förutom din sjukligt underbara humor litar jag fullständigt på dig och vågar berätta allt om mina skumma tankar för dig. Du ska veta att du är bäst och glömm aldrig bort det. Jag är ledsen att jag alltid åker bort på din födelsedag, men nu när jag kommer från Stockholm kommer du inte kunna smita undan att vi ska fira dig. Men hoppas att du får en underbar dag och njut av att hela dagen är bara din.

Nu vill jag önska dig ett stort stort STORT: Happy Birthday! 


Kommentarer
Postat av: Kim

TAAAACK!! :D hehe, vi har haft otroligt kul och roligare ska vi ha hoppas jag. :) ha så roligt i stockholm :D

2012-04-13 @ 10:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0