Official Breaking Dawn posters - Forever if inly the beginning.





All Twi-hards out there, här är de officiella Breaking Dawn postrarna.

Jag tycker inte att de har samma klass som de första och att de är lite för "plastic is fantastic". Men hjärtat slår ett extra slag när jag ser Bella och Edward. Jag längtar så att magen verker och jag bryr mig inte ett shit om att många av er tycker att jag är döfjantig nu.

Jag kommer inte att bry mig att filmen kommer vara långt ifrån som boken är. Inget är perfekt. Jag kommer att älska det ändå. Jag tycker inte att någon film är vidare lik boken. Men jag tycker det är bra. Då får jag dubbelt så mycket av det goda.

What do you think?


Kommentarer
Postat av: Simon

bella ser lite kåt ut :)

2011-09-13 @ 23:21:34
Postat av: Hanna

hahahahahahah simon :D jag längtar såå

2011-09-14 @ 19:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0