a smile on my face.

Hejsan!

Jag mår lite bättre mentalt nu. Snackade ut med mamma och syrran även med my bff's, så nu är det bättre. Hade även en helt awesome kväll med mitt tjej gäng. Vi kollade på film, Idol, pratade skrattade och läste alla barnen om varandra. Min bästa var "alla barnen dog av tryckvågen förutom Theres, det var hon som fes." Haha, awesome.

Igår köpte jag 13 filmer för 110kr. Röda korstet hade 3 för tio och Hemma Kväll 10 för 100kr. Hör ni vad billigt? Där köpte jag bland annat Sex and the city 2, Sherlock Holms, Shutter Island, Going the Distance och a perfect getaway. Underbart. Nu städar jag i baracken och inne hos mamma och pappa, snart kommer morfar så jag har mycket att göra ses snart.


Jag och Kim Kollberg.


Kommentarer
Postat av: © sarastille

Det klagas väldigt mycket på Facebooks nya design, och enligt en undersökning vill 9 av 10 ha tillbaka den gamla designen. Så, min fråga till dig är, gillar du den nya designen eller vill du ha tillbaka den gamla? :D svara här;



http://sstille.blogg.se/2011/october/gillar-du-den-nya-facebook-designen.html#comment

2011-10-02 @ 17:09:19
URL: http://sstille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0