When you can live forever, What do you live for?

Hey!

Jag och Hanna har gått och drömt hela dagen om när vi kommer att sitta på bion om 11 dagar och kolla på de fyra första Twilight-filmerna. Jag är så jäkla sugen på att läsa första boken och se första filmen, men jag har lovat mig själv att inte göra det. Jag ska längta så att det blir extra roligt att se Twilight på TwiDay. Jag har läst halva Breaking Dawn på engelska nu och kan inte hålla mig längre. Jag vill att det ska bli den 15 november.





Kommer ni ihåg hur allt började? Jag kommer alltid att tycka att Twilight är den bästa filmen, trots att jag sätt den minst 35 gånger. Den känsla jag hade i magen efter att jag sett den första gång på bio... Den är obeskrivlig. Jag har aldrig varit så kär i en film. Jag må vara ett Twihard, men jag tycker fortfarande inte att the Twilight saga är de bästa filmerna som finns. Men jag sägar bara att jag var helt galen, jag kunde inte tänka på något annat. Jag var totalt besatt att Pattinson och pratade bara om Edward och Bella. Lovely times.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0