the Twilight saga Breaking Dawn part I - TwiDAY!

Hello!

Today is the day. TwiDAY! Hellyeah. Jag är pepp pepp pepp! Idag, eller egentligen inte filmen börjar efter tolv, så ska jag och bff se Breaking Dawn. Min Team Edward klännig är på, håret är uppsatt, kameran är laddad. Nu ska jag bara fixa make-upen så är det skola och sen sticker jag till bion! Jag har längtat nästan mest till första Twilight filmen. Haha, känner mig lite nostalgisk nu förtiden.

Hoppas alla får en bra dag, så hörs vi efter att jag sett filmen. Shit, weehii!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Some say the world will end in fire;

Some say in ice.

From what I've tasted of desire

I hold with those who favor fire.

But if it had to perish twice,

I think I know enough of hate

To say that for destruction ice

Is also great

And would suffice.



It was amazing, a wonderful night full of twilight, wich means that it was wonderful, beautiful and some tears fell from our eyes Theres, it was amazing!



XOXO Hannipie

2011-11-16 @ 14:34:10
Postat av: Theres Engberg

More then just some tears! ;)

2011-11-16 @ 16:07:56
URL: http://theresengbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0