" People having fun, 'cause it's a merry time of the year. "

Hey!

Igår började jag och mor min julpynta, för er som nyss börjat läsa min blogg ska ni veta att juletid är den bästa tid som finns enligt mig, jag älskar julen! Så jag är extremt glad över att ett till år har gått så julens alla fina stunder är här igen. Just nu sitter jag och lyssnar på julmusik och bara njuter, har nyss pyntat inne hos mamma och min egen lilla stuga. Jag tänkte visa några sneak peaks på hur min stuga, eller som jag kallar det barack, kommer att se ut nu i jul.












(Jag älskar hur veckert redigerade och raka alla bilder är, NOT!)

Btw, ibland är jag inte normal, haha. Idag låg jag på mitt golv och deppade över en sak, samtidigt som jag lyssnade på julmusik och skrattade högt för mig själv så att jag gråta. Jag seriöst visste inte om jag grinade för att jag skrattat så mycket eller om jag var ledsen. Kändes lite äckligt att inte veta om jag var jätteglad eller ledsen. Haha, jag är inte normal ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0