" Because you giving me no chocie! " - Edward Cullen, Breaking Dawn

Hejsan!

Jag och min underbaraste kompis Kim hade en jätte mysig kväll idag. Möttes upp på stan, åt på subway, skrattade hysteriskt mycke påvägen till bion och såg sedan Breaking Dawn. Jag kunde dock inte njuta av den helt underbara filmen för att några störande j*vla fjortisungar satt och skek mig i örat hela filmen. God damn them! Åter igen, jag älskar den där filmen! Edward är så otroligt smoking hot när han blir hysterisk. Drool!



Jag och Kimman när vi kollade på The Tourist i januari. Kim Kim Kim, du är bara för jäkla stört skön. Vad vore mitt liv utan dig? Jävligt tråkigt! ;)

Ps. Jag blir så less. Jag förstod att Amanda P skulle åka ur idol idag. Men varför? Hon var ju bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0