Vibackes Vårshow 2011 (Part l)

Hey!

Nu har vi bara en vårshows föreställning kvar, vilket känns jätte tråkigt. Det har varit så kul och mycket arbete med den. Även fast jag bara varot den som presenterar har jag jobbat med den hela dagarna i typ en vecka. Det har varit jätte roligt och jätte mysigt. Ångrar mig inte ett dugg att jag valde att vara med.

Vi har fått som en liten vårshows familj och imorgon tar det slut...

Men här är det lite bilder från kvällens show.


Tvillingarna Andersson, Sanna, Jonna, Greta och My dansade loss medans Ebba sjöng Bron this way.


Otroligt duktiga Lydia sjöng White Light Moment.


Frida sitter och sjunger California King Bed med Klara


Bästa Ebba sjunger Where I stood med Lydia som spelar piano


Henke, Filip och jag presenterar.


Amanda och Ida sjunger Skin


Onaturligt duktiga Sanna sjunger otroligt svåra Hurt.


My dear friends My och Jonna sjunger How to save a life.


We again.


Anton rockar loss på sitt gitarrsolo i Don't stop beliving.


Jonna och Ebba står längst fram och sjunger Don't stop beliving. Vi resten som medverkat står bakom. Ni kan se mig och Filip längst till höger bakom Jonna. (Jag har lila klänning.)


Don't STOP!


Jag måste passa på att tacka Filip och Henke för jag hade aldrig klarat av att presentera själv. :)

TUSEN TACK!


Kommentarer
Postat av: Hanna

härlig show;)

2011-05-25 @ 14:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0