Sucker Punch

Hi!

Kom precis hem efter att ha sett Sucker Punch med Hanna, Simon och NTW. Jag hade ju trots allt inga förväntningar, men det var faktiskt bra. Bättre än jag trott, helt annan handling. Visst det var en väldigt pojkig. Men kamravinklarna var skit snygga, förutom när dom filmade in tjejernas olika delar. Handlingen var smart uppbyggd och effekterna, vissa, var riktigt snyggt gjorda. Skådispelet är kanske inget att skryta om, det kändes fjantigt. Men det kan även bero på att dom var strippor så man kunde inte riktigt ta dom seriöst när dom krigade. Haha. Vannessa Hudgens var med, till min glada förvåning. Filmen var fylld med snygga tjejer, eller som skulle vara snygga, men jag tycker absolut att Vannessa (Blondie) var snyggast. Tänk nu inte på ett snuskigt sätt bara för att jag är tjej. ;)

PS. Jag tycker att inledningen var riktigt snygg.


Hanna, Simon och NTW


Simon, Nicklas och jag


Nicklas och jag


Have a great night!


Kommentarer
Postat av: Hanna

filmen var bra så länge hon inte ''dansade'' :)

2011-05-02 @ 21:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0