"Take me to the place where you go. Where nobody knows, if it's night or day.

Please don't put your life in the hands
Of a Rock 'n Roll band
and throw it all away"


Sorry guys, men jag har haft så mycket att göra. Därav inget bloggande. Jag har inte hunnit redigarer mina sista bilder från USA, sorry. Men det kommer. Jag har så mycket att göra på skolan med prov och vårshowen, så j ag hinner inte än. Hoppas ni förstår.

Jag och min syrra har allafall blivit ett Oasis fan under min frånvaro. Dem är fan grymt jävla bra. Min syrra - www.sandraengbergs.blogg.se - visade mig en awesome video när dom sjunger don't look back in anger.

ALLA MÅSTE LYSSNA. (Även du Kimman) ;)



J A G   R Y S E R

 Hör ni refrängen? helt sjukt. Han skulle lika gärna kunna gå hem och låta publiken sköta allt.

Den är så fruktansvärt bra att jag bara vill grina.. Det där är bra musik.


Kommentarer
Postat av: Kim

Hahahaha :D jag tänkte int lyssna först sen såg jag även du kimman då kände jag mej tvungen ;) De var väl okej :D

2011-05-25 @ 20:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0