Pirates of the Caribbaen - on Strager Tides

Hi!

Jag ville verkligen se premiären 23.59 i tisdas men jag hade ingen sjukts.. Men jag såg den igår kväll, an d I'm in LOVE! Det är nog mest troligt att det är kaptain Jack Sparrow jag är in love with, för Johnny är ju så snygg, rolig och helt awsome. Men jag tycker också mycket om filmen. Jag tycker att den var ovanligt bra för att vara tredje uppföljaren. Jag tycker att det är helt sjukt hur den bara kan ha fått två i recesioner.

Visst det är ju lite över drivet och barnsligt, men snäJlla det är ju en barnfilm. Det är ju Disney som har gjort den, plus att jag tycker inte att den var mer barnslig än dom första. I liked it.

Jag tycker att Penelope Cruz gjorde ett bra skådispel, jag ver lite skeptiskt innan. Jag behöver ju inte ens berätta att Johnny ägde hela filmen. Den var helt enkelt super bra för att vara en uppföljare.

Jag kände och Hanna var riktigt Pirates så vi, eller jag, tog och stylade oss i piratandan. Check this out. Blev inte jätte bra, men det fick duga.


Jag och nästan allt jag har på mig är second hand. Fråga om det är något speciellt jag har på mig ni vill veta.






Hanna även där är nästan allt second hand.









Både jag och Hanna är stylade av mig.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag tyckte att det var bra att ni inte fick skjut, ;) annars fick jAG lov att gå själv men den ägde och jag ääälskar jack sparrow! :)

2011-05-20 @ 15:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0