Inspiration: Paris Fashion Week

Hey!

Jag är ledsen att min blogg suger nu förtiden, men jag har så mycket att göra. Nationella prov hit och dit uppsatser upp och ner. Men jag ska redigera resten av mina Memphis bilder så fort jag hinner. Lovar.

Men jag tänkte läga upp lite insirationsbilder. jag satt och kollade i en gammal Veckans NU! tidning när jag hittade bilder från Paris Fashion Week 2010. Jag älskar klänningen och allt Rachel Bilson hade på sig, fast vilka kläder som hon har älskar jag inte? 

Sedan diggade jag Kiera Knightleys kläder även fast dom inte alls är min stil Det var något med det som tilltalade mig. Om det var att allt satt så jäkla snyggt på henne eller om det var för.. I Don't Know.. 


Kiera Knightley
 




Everything is Chanel


Rachel Bilson



Fruktansvärt snygg som alltid... Hon kör på min favorit stil, att blanda söt och rockigt. Rachel är nog den kändis jag tycker klär dig bäst.

Iallfall. Hennes söta blommiga klänning är från Chanel samt den blodröda väskan. Hennes rockiga "to-die-for" skinnjacka är från All Saints.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0