www.thebaseballs.com

Hey!

Mitt och min syrras favoritban, eller mitt näst favoritband jag älskar ju GD. Anyway, The Baseballs släpper ett nytt album nu i vår! De låtar jag har hört är otroligt bra! Deras 50's sounds börjar bli lite 60' s, men what a fuck dom äger ändå! Sen hur snygg är inte DIGGER? Asså, god so hot! De har ändrat design på hemsidan - www.thebaseballs.com - den är så jävla sjukt snygg nu. Check it! Now!

Nu ska ni alla ta och lyssna på deras senaste singel: Hello!
Ni måste kolla in videon, det är den bästa i år. Så jäkla awesome!



Ps. kolla extra mycket på Digger. Det är killen som sjunger i början och snackar på slutet! ;)


Kommentarer
Postat av: Hani

haha hothot :)

2011-03-24 @ 20:45:43
Postat av: Jennilie

Sv: Haha jo vi har faktiskt massssor av blommor :D Och jo jag vet, när vi pratar med vår släkt och vänner i Umeå och Sorsele och dom säger att dom ska ut med skotern förstår man hur olika det är :P



Åh men lyckost, USA är typ min dröm! Ha det fantastiskt kul!

Absolut kan du köpa sen också, kan dock inte garantera att allt finns kvar men om så är fallet kan jag nog göra något liknande :)

2011-03-24 @ 21:09:31
URL: http://dayswithjen.blogg.se/
Postat av: Jennilie

Sv: Jag förstår det, hur länge blir du där?

Ja men hör av dig sen med vad du vill ha så ser vi ju i så fall :)

2011-03-25 @ 18:08:02
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0