The success story of The Baseballs!

Hejsan!

Som jag sa för något inlägg sen. Jag är ett stort fan av The Baseballs, ett tyskt 50's cover band som sprider glädje i världen. Det är som den snyggaste sångaren, Digger, säger. Först när du hör dears sånger blir du glad och vill dansa, men efter att du hört låten några gånger kanske du märker att låten handlar om något känslosamt, och då blev låten helt plötsligt dubbelt så bra! Dom är inte den typ av music jag lyssnar på i vanliga fall men det är något med dom som gör mig jätte glad.

Min söta lilla rara kompis Kim Kollberg, nu ska jag bevisa för dig att dom visst vuxit och skridit sin music jätte snabbt dom senaste åren. Även fast inte du hört om dom, innan jag berättade om dom, betyder inte att inte resten av världen inte har hört dom.

Kolla bara på den här videon om deras framgång den senaste åren, Kim! Haha! ;)




Sorry att min blogg är dö trist nu förtiden, men skolan tar dö på mig. De ger mig tusen tals läxor jag ska göra innan jag drar vidare till USA!  


Kommentarer
Postat av: Gardenhouse

Vilket fan du, är och hur kul var inte detta att se!

Tror Kim kommer att bli impad, eller?

2011-03-30 @ 17:44:01
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Postat av: Jennilie

Sv: Härligt! =)

Tack.

2011-03-30 @ 21:09:25
URL: http://dayswithjen.blogg.se/
Postat av: Jennilie

Sv: att det var snyggt.

2011-03-30 @ 21:26:39
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0