Chess

Hejsan!

Jag älskar schack. Fast nu menar jag inte att jag älskar att spela det, utan jag älskar utseendet. Jag tycker att det schackpjäser och brädet är jättesnyggt. Låter säkert skumt, men jag gör det. Se bara på Breaking Dawns (Så länge vi båda andas) bokomslag. Super snyggt. Eller till exempel Melody Clubs scendekoration i melodifestivalen. Just lovely. Idag såg jag det snyggaste sachacket mina ögon någonsin skådat, Kims schack. B E A U T I F U L.

Jag tycker helt ärligt att chess är lite inspirerande.

Look it's wonderful!









Kommentarer
Postat av: Hanni

Vem är en av fotograferna då?? :d ja det ä fint

Men det är inte lätt att fatta spelet hur man spelar kan man säga:)

2011-03-26 @ 14:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0