Pray that you drown first

Hejsan!

Jag brukar vanligtvis blogga om filmer jag tycker är bra. Men nu måste jag berätta om en som är fruktansvärt as dåligThe Reef, en hajfilm som sägs vara den bästa sedan hajen. Inte för att den heller är bra. Men den handlade om några vänner som som åke ut med en båt och den välte och dom valde att simma 15-20 kilometer till närmaste land. Såklart kom hajar och så. Filmen var:

*Dryg och låååångtråkig.
* Förutsägbar!
* Med det sämsta slutet.
* Filmens "citat" är : Pray that you drown first.
A big no no. Efter som att den är så inte skrämmande.

Det ända bra var att det var:

*Bara riktiga vithajar.
* Sann historia.
* Hyffsat snygg kille.

Asså jag har lust att slå till ena tjejen i den. Hon är en sån idiot. Hur kunde du inte rädda han?! Till och med Dangerous Water var bättre.

Jaja, jag lovar att ingen av er bryr sig. Men jag tänkte bara varna er att inte hyra den.


Kommentarer
Postat av: Hanna

okej ingen idé att kolla på den då :)

2011-03-19 @ 09:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0