Where am I?

Hejsan!

Jag har tappat bort mig själv i mig själv. Förr var jag helt galen i kläder. okej, jag är fortfaramnde det om inte mer. Men jag bryr mig inte längre lika mycket om hur jag ser ut, fixar inte håret och utmanar inte mig själv med nya sminkningar varje dag. Någon tänker säkert det är väl bra att jag är mindre fåfäng. Men jag är inte fåfäng, jag har inga problem att gå utan smink och ofixad. Utan det är ett intresse jag har. Men jag har inte haft orken den sista tiden. Det är bara två gånger i veckan som jag fixar mig riktigt med mycket smink och stylat hår och kläder som alldeles för overkill för att ha på skolan. Vilket är jätte lite för att vara mig. Men jag känner att jag är nära på att hitta mig själv igen.

Ett exepel på att jag tappat bort mig själv är att jag har fixat mer mer dukningen till avslutningen än själva klänningen. Jag brydde mig inte om att hitta skor fören i helgen. Fast det finns lite kvar av mig eftersom att jag valde teamát på dukningen efter vilken för det är på min klänning ;)

Jag håller på att färga håret nu och märkte precis att det var blekning i hårfärgen. Så nu är jag rädd att det ska bli Rihanna-chockrött, viket är den färg jag velat ha hela tiden. Ända sen tidigt i år har jag försökt förga håret så rött men topparna fortsätter vara svarta. Men vi får se hur det blir nu. Jag är spännd.


Precis sådär ser mitt hur ut nu, fast kortare och lockigare. Kommer det att bli...


den mer chockiga röda?


AHH! nu såg jag att det börjar bli orange! Jag dör, det här är jätte spännande! Jag är jätte glad och rädd samtidigt! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0