Crazy Lobster!

Tjabba!

Tjabba! - Hanna

Här sitter jag, röd och glad. Jag är bränd som en liten räka. Bah, chilla på stranden i flera dagar. Jag och Hanna ska satsa på en karriär inom hiphop, yooh floow. Hahah, jag är trött.

Jag har iallafall inte kunnat  blogga på flera dagar för mitt mobila bredband har låst sig. Jag behöver en PUK-kod och vet inte vad det är. Life is great, så nu bloggar jag hemma hos min lilla inte fullt lika röda räka Hanna. Jag hoppas att det löser sig med mitt internet snart, måste söka koden. Då kan jag börja blogga igen.

Stå ut!


Puss!






Jag och Hanna satt länge och diskuterade vilken bild jag skulle lägga upp på mig. Glad, drogad eller fin. Jag valde drogad. Haha, alla tre blev hemska så då var drogad roligast. Haha, det är kul att det är bara jag som tycker att jag ser lite smått hög ut xD

Oredigerade bilder jag och mina kompisar togför ett tag sen.
 Jag är ju hos Hanna så jag kan inte redigera dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0