AWESOME!

Hey!


Idag gjorde jag mitt sista prov på vibacke någonsin, which is awesome! Jag hade en awesome dag med Alicia och Sonja. Jag firade med att shoppa några awesome saker. Sen hade jag en awesome moppe tur och eftermiddag med Sonja. Jag uptäckte för första gången att sommaren på riktigt är här, awesome! Jag åt nya McFlurry kladdkaka som var awesome.

Jag har haft en awesome dag och nu ska jag lägga upp en awesmoe låt som jag har awesome memories till. Jag kom även på idag hur mycket jag kommer att sakna min klass när vi splittras om mindre än två veckor, not so awesome. Det gjorde ont i hjärtat när jag skrev det där.



LYSSNA PÅ TEXTEN. IT'S WORTH IT.
Man kan relatera till den. Helt enkelt lyssna.
Även om du inte gillar The Ark, lyssna. Texten är betydelsefull. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0