14/06/2011 - Det skrevs historia

Hejsan!

14 Juni 2011 - Min avslutnings dag. Igår jag ur nian. En fantstisk och hemsk dag. Men 9:1 är slut...

Jag sov hos Myggen med Jonna. Vi hade en jättebra kväll hos My. Jag saknar er tjejer! Jag vet att det inte är sista gången jag ser dom, långt ifrån, men jag saknar er dom endå. Kim kom och jag fixade och och sedan drog vi till kyrkan. Vi hade en fin liten avsluning som innehöll tråkigt talk, Sonjas goda piano kundskaper, hallelujah, what are words och en del tårar. Jag fick otroligt nog två stependium ett för näst bäst betyg och för mina goda bildkundskaper. Jag är så otroligt chockad över att jag van för näst bäst betyg, jag visste att jag hade bra betyg, men inte så bra. Stolt är jag iallafall. 

Sadan vandrade vi vidare till tunet och sa goodbye(...) till alla underbara kompisar. Jag fällde många tårar och blev allmänt väldigt kramig. Jag gick hem och fikade med min stolta släkt. Tror att min syrra var mer chockad än vad jag blev över mitt stependium föör näst bäst betyg.

Jag och mina kompisar Hanna, Kim och Linn möttes upp i Wii och med hjälp av moppeder, regn och skratt hämtade vi Julia och hamnade till sist hemma i min barack. Vi åkte tillbaka Wii för att hämta Anton och när vi kom hem så kom även Frida och Emelie. Vi hade en underbar kväll/natt med film, mys, Antons sjukligt bra gitarrkundskaper och mycket skratt och prat. 

Tusen tack för en underbar kväll och dag allihopa!


Jag och Mattson kommer in marscherande i kyrkan. Glada och embarrassed. Bakom oss ser ni söta Kim och Oscar. Ps. Min klänning och ringar är ifrån USA


9:2


Får stependium för andra gången


We're going out!


Hahaha! Min min! Jag har iallafall fått mina betyg. Jag är nöjd.


Jag och min älskade kompis My. <3


Min älskade lilla lilly kommer och grattar sin faster. <3


En liten del av 9:1. Från vänster: My, Erik, Kim, Oscar, Jag och Elin


Nästan hela älskade 9:1. Från vänster: Simon, Rochella, Rasmus, Elias, Viktor, Tobias, Erik, Kim, Oscar, Jag, Elin, Mattias, Jonna, Carl och My. De tre på den undre raden är: Pontus, Thomas och Jossan


Hahaha, den här bilden är helt fail på mig. Jag har en blomma i ögat och fyra smilegropar.


Jag kramar min kompis Anton hejdå. Eller okej, inte hejdå, jag var ju med han på kvällen. Men hejdå för stunden.. ;)


haha, en lite bättre bild på oss


Jag och min bildlärare Åsa.


Liten del av 9:2. Hanna, Julia, Sonja, Ewa, Simons huvud, Linn, Nisse, Linn K, Adam, Emma, Zebbe och Petter.


Hanna och i bakrunden Julia


Jag och min underbara Jonna. <3


Jag och Pontus. Han är den enda jag har gått i samma klass med sen ettan eller kanske tidigare. Det kommer iallafall bli konstigt att inte gå i hans klass.


Jag, Linn och Kim! <3

9:1 Jag kommer alltid att älska er och kommer aldrig glömma er.


Kommentarer
Postat av: Gardenhouse

Fint det var och vad duktig du är!

2011-06-16 @ 22:50:10
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Postat av: kim

2011-06-17 @ 15:32:05
Postat av: kim

Bilden på Hanna var ju bäst. Hon det överlycklig ut att få gå ut nian :)

2011-06-17 @ 15:35:29
Postat av: Hanna

hahaha jag ser cp ut men ja jag var/är glad! :D men synd att lämna klassen för alltid! ... aja, SOMMARLOV!

2011-06-19 @ 15:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0