Happy B-day!

Aloha!

Jag är verkligen sämst på att blogga.

Jag sa i ett inlägg för några dagar sen att jag var nervös inför gymnasiumet och det är inte bättre nu efter att jag fått reda på min klass. Jag vet även att det finns nårga där ute som vill att jag ska visa min kläder och sminkningar på bloggen, så jag ska göra ett litet försök dock inte just nu.

Igår fyllde min broder år, hela 24 år.

Ett stort GRATTIS till dig Nicklas.



Min broder är, lika som resten av oss yngre Engbergare, en blandning av 50's och Cowboy. (Eller okej, jag är en blandning av 50's och punk/rock.) Han är grymt rolig och jävligt irreterande när han är på rethumör. Han har eget bran nu, Lilly snart två år gammal. Jag precis hennes söta hejande komma inför dörren. Nu tog hon också på sig min Cowboyhat och ställde sig och skrattade i spegeln.

Nu är det mat som gäller och att göra sig iordning inför en hel kväll på Sundsvalls Gatufest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0