Don't stop the music! (Part ll)

Hi!

Innan Gatufesten bilderna kommer upp ska jag säga en sak:

Hårdrocks Tessan är tillbaka! Byte ut mina älskade the Baseballs mot mina ännu mer älskade Green Day. De söta klänningarna är fortfarande kvar, de delar dock plats med mina jeans. De bruna sminket är nu svart!

Så här såg resten av dagarna ut på Sundsvalls Gatufest 2011:



Hanna André


Julia Viklander


Sonja Toomingas


Kajsa Ottoson är några av de underbara personer jag gick med.




Min inte så bra bild på Håkan Hellström.

 
Linn Krigsman fick en ros av Håkan, eller det var av någon ur bandet.
Sonja har gått och blivit spöke, eller iallfall hennes hand.


"Heey, I need a visit to Vienna!"


Sahara Hotnights!


Timbuktu avslutade fredagen på Gatufesten!


Let's shake it!


Fullt ös på stora torget i Sundsvall!


Svettiga och glada!


Det var nog den roligaste konserten. Vi dansade hela tiden. Åh, underbart!


HanniPie!


Jag visste inte att Melody Club skulle komma, så det var en glad surprise när de stod på scenen! Jag tycker att de är ett av Sveriges bästa band.


Jag och Hanna fick träffa Kristofer efter konserten. Han kom ut bara för våran skull!
Me likey!

 
Photo by: Linn Krigsman.
Melody Club hug!


Sötaste lilla Daniel Adams Ray!


Jag, Ewa Hörnlund och Kajsa rockade till Helloween!


Sonja gets crazy and Linn likes it!


Me and Ewa


haha, dåligt suddig. Jag tog två bilder på Kapten Röd och den andra var tusen gånger värre en denhär så det blev denna. Ledsen att kvalitén är kass. 

 
Efter att ha dansat till Kapten Röd, som avslutade gatufesten 2011 var det bara att säga:
Pusshej, ses nästa år!

L Ä N G T A R!


Kommentarer
Postat av: Jennilie

Sv: TAck! :)

2011-07-17 @ 16:58:22
URL: http://dayswithjen.blogg.se/
Postat av: Jennilie

Sv: ja det låter verkligen som något för mig :D

2011-07-17 @ 17:00:36
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0