Do You Remember How It All Began? It Just Seemed Like Heaven, So Why Did It End?

Hejsan!

Imorgon ska jag se Harry Potter and the Deathly Hollows part 2 och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Tänk allt kommer att ta slut. Jag är jätte ledsen över allt kommer att ta slut. Hela min uppväxt har det allt varit, men det kommer ju en till film. Men efter den här kommer det ingen ny. Som min kompis sa idag. Vi har liksom växt upp med Ron, Hermione och Harry, när de var små var jag liten. När de växt, växte jag. Filmerna började som barnfilmer och blivit mer och mer vuxen ju högre upp i filmserien vi kommer.

Men kommer ni ihåg hur det började?



Jag kollar på the philosopher's stone just nu. Allting var nytt, jag kommer ihåg att jag älskad HP när jag var liten. Pojken med ärret, the chosen one, the boy who lived. Jag kommer ihåg att jag tyckte "mannen med två ansikten", professor Quirrell, var skit äcklig. Effekterna var så fräna. Eller när Ron offrar sig i shackspelet, det var ju hur coolt som helst att vågade.

Det är med stor sorg i mitt hjärta jag kommer att åka till bion och se nattvisningen av Harry Potter and the Deathly Hollows part 2. Jag vet att de låter töntigt för många, men det känns tomt. Kommer ni ihåg söta lilla Harry Potter, som ni ser på bilden. Glad och lekfull. Visst inte alls vad som komma skall.

Jag har aldrig varit det där riktigt gala fanet, fast min galenhet har ökat betydligt sedan jag såg premiären av half blood prince. Men det kommer endå kännas konstigt. Kim erkännde idag att det kommer bli tom och hon har inte sett part 1 än.

Nu ska jag fortsätta njuta av filmen.

See U later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0