Check it out!

Hejsan!

Finns det något skönare än att känna kyla bita i kinderna när man flyger fram över snön med en skoter? Känna kicken som man får av hastigheten? Jo, att åka i fjällen. Jag saknar Tännäs, min fjäll stuga. Jag saknar ica i Ånge, jag saknar att åka bil i timmar. Jag saknar att åka slalom. Jag saknar skoterlederna. Jag saknar Tännäs.

Nu till det glada. Idag ska Hannas syrra ha en liten fördelsedagsfest och jag och Hanna ska fixa lekar och annat. Hahah, so fun. Så ska dra till henne snart. Bara ett problem ingen av oss har idéer på lekar. Ajdå.

Anyway, jag skulle skriva att Johan Palm är med i kvällens Fångarna på fortet. Måste se. Nu får alla komma ihåg att kolla på tv4 klockan 8! Gud vad jag har saknat han.


Jag brukar inte göra sådär, men den där bilden gick inte. Uscha.




Kommentarer
Postat av: Hannipie

we love Palmen! :D blev inte mycket till lekar heller såå..... :P :(

2011-01-24 @ 10:12:46
Postat av: Amanda

Så fina bilder!

Åh gillar du Johan Pan? Jag driver en hel blogg om honom här: http://ThePalmzzz.blogg.se

2011-08-26 @ 23:14:42
URL: http://vimmelhimmel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0