Thomas Dekker, a new hottie?

Hejsan!

Haha, nu kommer killgalningen i mej ut igen. Jag och Hanna såg My Sister's Keeper (Allt för min syster) för någon dag sedan. I den är det med en kille som i filmen hette Taylor, och sen jag såg filmen har han fasnat på min näthinna. Nämligen för att han var så brutalt jävla snygg. Haha, han spelar att han har cancer, där av är han flintskallig och utan ögonbryn. Men dock så snygg. Med en skön rockig stil och yummy.  Första gången man fick se han i filmen var på en bild i en bok och redan då tappade jag hakan. Haha, men han är så min stil!

Så igår var jag tvungen att kolla upp vad han hette och vilka filmer han varit med i. Han heter Thomas Dekker det  visade sig även att han är med i en av mina favoritskräckfilmer, a Nightmare on Elm street. Där han sammarbetar med min favorit skräck skådis Kyle Gallner, även han är snygg. Jag hade helt ärligt aldrig märkt att det var han, Thomas, som var med i den om jag inte läst det. Han är synd nog inte lika snygg där.


Dekker in My sister's keeper.

Antar att ingen egentligen är intresserad, men om någon skulle vilja se Thomas snygghet i filmen. För bilden visar inte tillräckligt mycket av den, då kan man kolla på denna video:





Thomas i verkligheten


Thomas Dekker i a Nightmare on Elm street


Jag ser ju en viss liknelse nu när jag kollar på alla tre bilder, men han ser ju hyffsat olika sig ut när han är Taylor i My sister's keeper. Asså fan vad han är snygg då, sen spelar han så snäll och söt så han blir ju bara sötare mer snygg!  Drool-varning!

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Hannna

Ja han ser inte dum ut :) men föredrar flintis då ja

2011-01-12 @ 16:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0