People's Choice Awards 2011

Hejsan!

Jag tänke vissa vissa resultat från People's Choice Awards. Kommer inte visa alla det är så många. Plus typ "Favorite TV GUILTY PLEASURE ", I really don't give a shit about that.  So jag kommer att ta upp dom jag tyckte var viktigast. Dom med fet stil är dom som vann och med kursiv dom jag hoppades på skulle vinna.


Favorite MOVIE

  • The Twilight Saga: Eclipse
  • Alice In Wonderland
  • Inception
  • Iron Man 2
  • Toy Story 3

  • Min kommentar: Jag må vara ett stort Twilight fan. Men Inception tycker jag personligen är grymt mycket bättre än Eclipse. Inception är för mej förra årets bästa film.


    Favorite MOVIE ACTOR

  • Johnny Depp
  • Leonardo DiCaprio
  • Robert Downey Jr.
  • Robert Pattinson
  • Taylor Lautner

  • Min kommentar: Enligt mej är Johnny Depp den absolut bästa skådespelare vi har!


    Favorite MOVIE ACTRESS

  • Kristen Stewart
  • Angelina Jolie
  • Jennifer Aniston
  • Julia Roberts
  • Katherine Heigl

  • Favorite TV DOCTOR

  • Gregory House
        Hugh Laurie
  • Cristina Yang
        Sandra Oh
  • Derek Shepherd
        Patrick Dempsey
  • James Wilson
        Robert Sean Leonard
  • Meredith Grey
        Ellen Pompeo

  • Min kommentar: HELL YEAH! Hugh gör House så jävla bra. Serien vore inget utan han.


    Favorite DRAMA MOVIE

  • The Twilight Saga: Eclipse
  • Alice in Wonderland
  • Dear John
  • Inception
  • The Social Network

  • Min kommentar: Eftersom att det här är drama movie måste jag nästan säga Eclipse. Fast jag älskar alla dom fyra första filmerna.


    Favorite COMEDY MOVIE

  • Grown Ups
  • Date Night
  • Easy A
  • Sex and the City 2
  • Valentine's Day

  • Favorite ON SCREEN TEAM

  • The Twilight Saga: Eclipse
        Robert Pattinson, Kristen Stewart, Taylor Lautner
  • Date Night
        Tina Fey & Steve Carell
  • Inception
        Leonardo DiCaprio, Joseph Gordon-Levitt, Ellen Page, Tom Hardy, Dileep Rao
  • Iron Man 2
        Robert Downey Jr. & Don Cheadle
  • The Karate Kid
        Jaden Smith & Jackie Chan

  • Min kommentar: Absolut Inception. Alla i den filmer är super duktiga och jag tyckar att dom gjorde ett strålande jobb. Sen har vi ju också Joseph Gordon-Levitt som ägde hela filmen.


    Favorite MOVIE STAR UNDER 25

  • Zac Efron
  • Emma Watson
  • Kristen Stewart
  • Robert Pattinson
  • Vanessa Hudgens

  • Min kommentar: Här kommer min Harry Potter anda fram. Jag tycker inte att Emma är en enastående skådis. Men det är ingen annan av dom heller. Så mitt val var mellan Emma och Robertmen min röst hammnar nog på Emma.


    Favorite HORROR MOVIE

  • A Nightmare on Elm Street
  • The Crazies
  • The Last Exorcism
  • Let Me In
  • Resident Evil: Afterlife

  • Favorite TV DRAMA

  • House
  • The Good Wife
  • Gossip Girl
  • Grey's Anatomy
  • The Vampire Diaries

  • Min kommentar: House äger alla sjukhus och drama serier!


    Favorite TV DRAMA ACTOR

  • Hugh Laurie
  • Chace Crawford
  • Ian Somerhalder
  • Patrick Dempsey
  • Taye Diggs

  • Favorite TV COMEDY ACTRESS

  • Jane Lynch
  • Alyson Hannigan
  • Courteney Cox
  • Eva Longoria Parker
  • Tina Fey

    ´
    Favorite FEMALE ARTIST
  • Katy Perry
  • Carrie Underwood
  • Lady Gaga
  • P!nk
  • Taylor Swift

  • Min kommentar: Jag tycker om både Katy och P!nk, men P!nk's rockiga stil och spydiga attityd gör så att hon får min röst.


    Favorite ROCK BAND

  • Paramore
  • Daughtry
  • Linkin Park
  • Maroon 5
  • Nickelback

  • Min kommentar: Jag hade ju självfallet röstat på Green Day var med. Gillar även Linkin Park, men Paramore är jävligt bra!


    Favorite POP ARTIST

  • Rihanna
  • Beyoncé
  • Katy Perry
  • Lady Gaga
  • P!nk

  • Min kommentar: Den här har varit svårast. Jag gillar alla förutom Gaga, hatar verkligen henne. Jag ser mer P!nk som en rock artist. Men Katy, Rihanna och Beyoncé är lika bra.  


    Favorite MUSIC VIDEO

  • Love The Way You Lie by Eminem featuring Rihanna
  • Baby by Justin Bieber featuring Ludacris
  • Teenage Dream by Katy Perry
  • Telephone by Lady Gaga featuring Beyoncé
  • Waka Waka by Shakira featuring Frshlyground

  • Favorite VIRAL VIDEO STAR 

    • "Single Ladies" Devastation
    • Giant Double Rainbow
    • Greyson Chance "Paparazzi"
    • Madison Sq. Park Proposal
    • Tarp Surfing

    Min kommentar: Grayson är ju en sån jävla talang! Wow säger jag bara!


    *** Här är alla andra nomeneringar och resultatet på hur dom gick. ***


    Kommentarer
    Postat av: Hanna

    Zac Efron? OMG ....!!! -.-'

    2011-01-06 @ 20:28:14
    Postat av: Linn-Lay

    Tittade in så jag passar la på att säga Godnatt på dig hoppas du får en härlig lång natt:D

    2011-01-07 @ 01:01:48
    URL: http://linn-lay.se
    Postat av: alicia

    lallalal jaaaa vilka vann?! jo, PARAMORE! WIHI! grattis grattis grattis till dom, och till mig tkr ja :DDDD

    2011-01-07 @ 15:08:56
    Postat av: Theres

    Hanna: I know ... Suck! -,-'



    Linn-Lay: Haha, detsamma ;)



    Alicia: Avsolut gumman! Grattis till er!! :D PARAMORE and ALICIA ftw! :D

    2011-01-07 @ 17:20:25
    URL: http://theresengbergs.blogg.se/
    Postat av: Anonym



    ja jag tror också det kommer bli toppen md Blake Lively hos Chanel, eller det kan bara bli bra :)

    2011-01-07 @ 18:03:20
    URL: http://mybeautysecrets.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0