Everything is a Big Questionmark!

Hejsan!

Detta kommer bli ett tråkigt inlägg, men känner att jag måste få ut det ur mina tankar.

För det första är jag sjuk, fast jag mår mycket bättre idag. Det är prao denna vecka för oss tjejer på min skola. Jag och min kompis Hanna skulle hänga med på olika gymnasiumskolor så att det skulle hjälpa oss med den frågan. Men vi fick bara praktik två dagar, så vi är lediga tre dagar. Skönt faktiskt.

Men nu till den stora frågan vilket gymnasium ska man gå på. Detta ska vara ett lätt och roligt val, men det får mej bara att grina. Haha, vilken fjant jag är egentligen. Jag måste intala mej själv att jag bara ska lyssna på vad jag tycker och känner. Jag må vara en person som inte bryr mej om vad folk tycker om mej, men just i denna fråga bryr jag mej om vad mina föräldrar säger.

Men nu ska jag sminka mej och göra mej klar inför ett besök hos min mormor. Sen blir det öppet hus på västermalm, så får vi se om det hjälper mej kring gymnasiumet.


Photo by Olivia.

Jag saknar sommaren och att kunna vara med kompisarna. Känslan av att man får bestämma helt själv vad man vill göra.


Kommentarer
Postat av: Hannnnnnna

yes.. It's a lot to think about... men jag tror att du fåår mer klart i huvudet på prao dagarna :) <3

2011-01-25 @ 20:20:56
Postat av: Anonym

yes it is a lot to think about... men jag tror du kommer få mer svar och bli klarare efter praoen! :) <3

2011-01-25 @ 20:22:57
Postat av: hanna

yes it is a lot to think about... men jag tror du kommer få mer svar och bli klarare efter praoen! :) <3

2011-01-25 @ 20:23:17
Postat av: hanna

yes it is a lot to think about... men jag tror du kommer få mer svar och bli klarare efter praoen! :) <3

2011-01-25 @ 20:23:18
Postat av: hanna

yes it is a lot to think about... men jag tror du kommer få mer svar och bli klarare efter praoen! :) <3

2011-01-25 @ 20:23:18
Postat av: hanna

yes it is a lot to think about... men jag tror du kommer få mer svar och bli klarare efter praoen! :) <3

2011-01-25 @ 20:23:19
Postat av: Gardenhouse

Förstår dig...

Men vad du än väljer. Lycka till!

Kram Mamma

2011-01-25 @ 21:55:45
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Postat av: Engstrand

sv: Mathilda sa att hon kan på söndag, så blir det bra för dig?:)

2011-01-25 @ 22:47:12
URL: http://oliviaengstrand.blogg.se/
Postat av: Engstrand

sv: Mathilda sa att hon kan på söndag, så kan du då?:)

2011-01-25 @ 22:48:26
URL: http://oliviaengstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0